Informačný portál o mágii a ezoterike.Nájdete tu channelingy,info o anjeloch,mágii a ezoterike atď...

Opätovné stretnutie s drakmi

18.01.2010 21:50

No takže tu je už dlho sľubovaný článok o drakoch a anjeloch:

Už som nejako drakov vyškrtol zo svojho plánu keď prispela jana (čitateľka tohto blogu) o tom ako sa stretávala s drakmi atď... tu je jej komentár:

"Zdravím Vás, píšem sem prvý krát, aj keď stránku sledujem už dlhšiu dobu. Veľa som rozmýšľala a odhodlávala sa, či napísať, alebo nenapísať… ale po prečítaní tohto článku som si povedala, že prišiel čas, aby som to urobila.

Môj príbeh je takýto:

Asi pred rokom aj niečo som sa začala sama od seba venovať ezoterike, aj keď som o nej ešte veľa nevedela. Vtedy len meditáciami. Od malička som zbožňovala všetko, čo sa drakov týkalo, preto som si pre začiatok kúpila dračí tarot a bola som z neho úplne nadšená. Našla som postup v knižke, ako sa pomocou kariet dostať do sveta drakov určitými výkladmi kariet. Kelti opisovali drakov ako inteligentné a mocné bytosti, ktoré zasveteným ľuďom pomáhali na ich putovaní. Vôbec som sa nebála, nevedela som sa dočkať. Tak som tam začala chodievať, ale ako to na začiatkoch býva, nebola som si istá, či je to naozaj, alebo len moja fantázia. Stretávala som tam rôznych drakov, aj keď žiadny sa so mnou veľmi rozprávať nechcel, nikdy neboli hrubí, alebo žeby sa správali, že by so mnou opovrhovali. Iba jeden, raz, bol červený a pozerali sme sa na západ slnka a vtedy mi povedal, že je čas odísť, lebo to bude nebezpečné. Nechcelo sa mi, krajina je tam nádherná, všade hory, lesy, údolia… A vtedy na mňa tak trochu zaútočil a oči sa mu tiež rozsvietili do červena. Samozrejme som odtiaľ zdrhala ako namydlený blesk :-) Ale ani to ma neodradilo. Všimla som si, že zakaždým, keď tam som, všade ma sprevádzal malý zelený dráčik, ktorý nebol väčší ako lakeť. Neskôr sa mi do rúk dostala kniha od Judy Hall o psychickej obrane, v ktorej jedna z tém hovorila o tom, že každý má svojho strážcu, ktorý by od nás mal dostať podobu, aj meno. Rozhodla som sa preto, že navštívim znovu dračiu ríšu a poprosím malého dráčika, ktorý ma všade sprevádzal ( nikdy so mnou však nehovoril ), či by sa ním nechcel stať. Vtedy mi prikývol, že áno a ja som ho poprosila o znamenie. Vždy, keď som ho poprosila o nejakú formu ochrany, mi ho poslal. Po čase sa so mnou začal dokonca aj rozprávať ( vždy, keď som ho navštívila počas meditácie ). Začala som zisťovať na základe rôznych zážitkov, ktoré ale opisovať nebudem, lebo by to zabralo veľmi veľa času aj miesta. Dozvedala som sa od neho zaujímavé veci, ale presne, ako helar napísala, musela som sa stále pýtať, inak sám od seba nezačal. Vždy, keď som prišla, sa mi zdal o trochu väčší a keď to bolo už dosť badateľné, teraz mi je po kolená, spýtala som sa ho, že ako to, že rastie. A on mi odpovedal, že tak, ako ja budem postupovať v duchovnom vývoji, on bude k tomu ekvivalentne rásť. Toto sú všetko fajn veci, ale po čase som sa v chápaní toho začala trochu strácať.
Pred mesiacom som dočítala knihu Celestínske proroctvo a natrafila na túto stránku, ktorá je úplne perfektná, pretože mi objasňuje čoraz viac vecí, hlavne čo sa týka ohľadom energií a ako s nimi pracovať. Tak som sa znovu vybrala za svojím drakom, ktorému začínajú na krku a chrbte vytŕčať ostníky a krídla sa mu na spodku sfarbujú do oranžova. Povedala som mu, že som sa dozvedela o energiach a prepojením s vesmírom. Na to mi povedal, že to je veľmi dobré, lebo môžeme začať s výukou. Ani neviem už presne, ako sa k tomu zvrtlo, ale ja som mu nejako povedala, že keď bude veľký, že aké to bude pekné, kebyže na ňom môžem lietať. To ho trochu urazilo a povedal, že lietať si budem sama a že môžeme hneď začať. Na moje oponovanie, že nemám krídla mi povedal, že nech si nemyslím, že draky krídla používajú na lietanie, že tie majú na dotvorenie ich krásy. Ževraj oni levitujú a chcel, aby som sa to začala učiť aj ja. Vtom mi povedal, že pozri, teraz ti na chvíľu ukážem, aké to je byť prepojený s vesmírom. A vtedy ma v meditácií ( praktizujem ležmo ) úplne vystrelo, akoby do mňa udrel blesk, ktorý išiel od nôh a šíril sa do celého tela. Zakričal mi, teraz sa sústreď a začni sa zvíhať! Ruky mi ťahalo hore, ale nemohla som sa dostať cez lakte, tie ostali prilepené na posteli. Vtedy aj tá energia prestala, myslím, že som ju sama prerušila ( ja som veľký bojko ) a povedala som mu, že sa na to ešte necítim. On mi odvetil, že chápe, že to je niečo nové, ale potreboval by ma to časom naučiť.
A teraz konečne prečo píšem a moja dilema… Nevyznám sa v tom, že ja som si ho spočiatku určila ako svojho ochrancu a on ma teraz chce ísť učiť veciam, na ktoré sa ja ešte necítim byť pripravená. S ezoterikou nemám toľko skúseností a je toho toľko veľa, že neviem, kde mám začať. Mám začať od začiatku, s vizualizáciou, čakrami a aurou ( lebo to mi príde ako základný bod všetkého a zároveň ako dvere do ďalšej úrovne ) alebo ak mi môj drak povedal, že ma chce učiť, mám mu začať plne dôverovať? Ide mi hlavne o to, že aj v tej knižke o psychickej obrane autorka spomínala geinvenov, ktorý sa môžu na ľudí napájať počas meditácie a vydávať sa za niekoho iného. Čitala som o nich tu na stránke tiež ale stále nemám predstavu, ako niekoho takého odhaliť. Nemôžem vobec tvrdiť, že by som sa v prítomnosti draka cítila zle, negatívne alebo úzkostlivo, práve naopak. Vždy som mala pocit, že som sa niečo dozvedela a vyvolávalo to vo mne len pozitívne reakcie.
Napísala som takmer celý príbeh ( snažila som sa ho skrátiť, ale ako vidíte, aj tak je veľmi dlhý ) aby som vám, ktorí už máte skúsenosti dokázala čo najbližšie opísať veci, ktoré som zažívala a mohli ste objektívne posúdiť, o čo tu vlastne ide.

Pôvodne som chcela napísať Helar, mala som pocit, že niečo už o drakoch vie, nenašla som však priamy kontakt. Potom som natrafila na tento článok a ako som uviedla vyššie, rozhodla som sa konať.
Veľmi pekne vás prosím, niekoho/tých, ktorý vedia o čo tu ide, o nejakú tú radu a pokus o vysvetlenie situácie, lebo neviem, ktorým smerom sa vydať. Tu opisujete drakov ako nebezpečné bytosti a že nie je dobré sa s nimi zahrávať… Ak to teda draci v mojom prípade naozaj sú, pretože mne nikdy nič zlé alebo strašidelné nespôsobili, až na toho jedného, červeného….
Ďakujem za venovaný čas, dúfam, že sa nájde niekto, kto bude vedieť podať pomocnú radu :-)
S pozdravom, Jana"

Ja som jej odpovedal takto:

"No takže môj názor je taký že áno skutočne sa s drakmi stýkaš a nebude to žiadny geinven podla toho čo si napísala.To že ťa chce učiť veci na ktoré niesi pripravená môže podla mňa znamenať to že si nato pripravená len sa podceňuješ a alebo je toho čo ťa potrebuje naučiť tak veľa že chce aby si skúsila aj dačo na čo ešte niesi pripravená.Ten drak čo na teba zaútočil ti určite nechcel ublížiť ale ako povedal že máš odísť že to bude nebezpečné mala si ho poslúchnuť on už vedel prečo si tam nemala byť.Preto na teba zaútočil pretože pozná tvoju povahu a vedel že len tak odídeš.Ten strach z novích vecí nič si z toho nerob mne ten strach najlepšie prejde tak že tú vec skúšam a skúšam až kým si to neoťukám strach zmizne a potom to už ide v pohode.Takže skús ísť za tým drakom a popros ho že aby ste to skúsily ešte raz… Hlavne s z tých drakov nerob srandu a pristupuj kunim s úctov ale zase urč si hranicu odkial pokial…

Ak som ti na dačo zabudol odpovedať prosím prippmeň mi to samozrejme je to môj osobný názor a môže sa líšiť od pravdy.Tiež ti gratulujem k najdlhšiemu príspevku na tomto webe :-D a čo sa týka energii myslím že helar má toho o energiach popísané oveľa viac ako ja alebo sa mýlim? :-)"

Ako sa naša konverzácia vyvíjala nájdete v samotnom článku kde sme tieto komentáre písali.

V jednom komentári som janu požiadal o to aby sa spýtala jej draka nato či za nimi môžem opäť začať chodiť atď... jana sa spýtala a tu je výsledok jej pýtania:

"Dala som sa do meditácie a otvorila som si čakry. Keď som prišla na naše miesto stretávky,
čakal ma tam. Ani som tým nechcela začať, ale úplne to zo mňa vypadlo- “si drak?” Áno, som!
Ale neklameš ma?
Nie, neklamem.
Určite nie si anjel?!
Nie, nie som!
Dobre…
Potom som mala problém sústrediť sa, lebo oči mi behali v mojom fyzickom tele hore dole, tak mi
dráčik povedal, že si mám sadnúť, upokojiť sa a že si mám zavrieť tretie oko, lebo to nepotrebujem,
naopak si mám naplno otvoriť korunnú čakru. Potom to prestalo a mohli sme ďalej pokračovať v
konverzácií. Povedala som mu, že sa chcem ísť pozrieť na druhú stranu údolia, je tam veľký vodopád,
ktorý som chcela vždy vidieť. Po ceste tam som sa pýtala na teba, tu je rozhovor-
Ja- Chcem sa spýtať na Filipa, vieš ktorý to je?
Dráčik- Viem o ňom.
Ja- tak mi povedz, čo sa deje..
D- neodpovedal
Ja-čo je, potrebuješ čas na rozmyslenie?
D- nie
Ja- tak o čo tu ide?
D-stretáva sa s anjelmi
Ja- a to vám drakom vadí?
D- Nám anjeli neprekážajú, to my prekážame im.
Ja- porozprávaš mi o tom?
D- áno, ale nie dnes. Ešte neprišiel čas, kedy by si to mala vedieť.
Ja- No a čo s Filipom?
D- čo by bolo?
Ja- No prečo sa potom naňho jeho drak hnevá?
D- nehnevá, on tak pôsobí. Anjel ho zavádzal.
Ja- takže o to tu ide
D-áno, pokiaľ oni budú zavádzať, stretnutia s nami potom nemajú význam, lebo osoba, ktorá
sa chce učiť, alebo niekam posunúť je potom len na pochybách komu veriť a nikam nepostupuje.
Chápeš?
Ja-áno

Ja- mám pocit, že ma niekto sleduje.
D- to je filipov drak, zaujíma ho to
Ja-počúva nás?
D-áno
Ja-môžem sa s ním stretnúť a porozprávať sa?
D-áno, ale nerobil by som to
Ja- prečo?
D-lebo je to jeho drak
Ja- a čo? môže mi ublížiť?
D- mohol by
Ja- veď mám teba :-D
D- ja som ty, pristupoval by ku mne ako k tebe a nie ako k drakovi-partnerovi
Ja- aha
D- ale keď chceš, môžeme to skúsiť!
( v tom sa mi v mysli vynorila predstava veľkého draka, s dvoma rohami na hlave, so žltými očami
a mal nejakú zvláštnu farbu, buď fialová, tmavo modrá, alebo čierna, neviem to presne určiť a ani
neviem, či to s popisom tvojho draka súvisí )
Ja- nie, teraz sa už bojím
D- len prikývol

No to je ono zaujímal by ma názor helar toho že am anjeli zavádzali.Vyzerá to tak že sa opäť vidám do dračej ríše a skúsim to znova (dám im ešte šancu) :-D :-D ale nie to s tou šancou len tak ak sa pozerajú nato čo teraz píšem som ich chcel troška natiahnúť no :-D
A cítil som že sa im to moc nepáči heh no tak ja teraz idem vipnúť hudbu a idem sa za nimi skúsiť vidať môžte sa tešiť na ďalší článok toho čo zažijem :-) "

Po prečítani toho čo jej drak povedal som sa rozhodol zájsť za svojim drakom vizeralo to takto:

"No takže prišiel som tam po cestičke na malom dráčikovi ako vždy je to niečo ako moje auto :-D zaviedol ma k tomu s okuliarmi.Ten mi povedal že je mierne rožčúlený lebo som sa pýtal cez teba(Janu) na otázky.Ukázal mi ako za vami letel povedal mi že všetko počul.Povedal mi že so strieborným drakom je zle že ako som odišiel že začal byť veľmi smutný.Ešte som sa ho vypitoval oňom nejaké veci (o striebornom drakovi) povedal som mu aby ma zanim zaviedol zaviedol ma zaním bol tam schúlený akoby do klbka a takmer sa nehýbal.Opýtal som sa či sa ho môžem dotknúť (červeného draka som sa pýtal) povedal mi že mám skúsiť dotkol som sa najprv som videl akoby červený drak vystrel telo a hlavu do hora a zakričal a ten strieborný že ma objal a bol šťastný.No stále nebol v poriadku ako sa hýbal schádzala z neho strieborná farba tiekla z neho normálne a mal na tele čierne fľaky.Myslel som si že to zrejme zo smútku.Červený drak sa ma opítal či mám zlý obraz odpovedal som áno povedal že s tým dačo urobí na chvíľu som mal dobrý obraz ale zase to začalo blbnúť.Povedal mi že už mi nebude dávať žiadne také úlohy ako vtedy len že mám vyliesť na toho strieborného draka že budeme lietať (tu si niesom istý či to bolo presne tak).Vyliezol som naňho videl som ako sa vzniesol bez použitia krídel do vzduchu a leteli sme na akýsi kopec.Pod nami boli pekné zelené stromi a prišli sme na také dačo to bol taký dlhý kus pohoria ale nie príliš široký bola tam samá taká hlyna akoby zlatej farby dačo ako piesok a tam sme pristály.Ďalej si to nejako nepamätám pamätám si len že mi povedal že to už bude dosť nebezpečné tak že mám odísť.Spítal som sa ako?Povedal mi že mám pohnúť fyzickým telom pohol som rukou a už som len videl ako sa rýchlo vraciam do tela krajinou späť a tým tunelom zakričal som ešte že ahoj a už som bol v tele.Čo sa mi nepáčilo bolo to že pri pokúšaní sa tam dostať prišiel zamnou Michael a začal mi do toho babrať poprosil som ho aby odišiel že vie že sa s drakmi nemajú moc v láske že aby som tam normálne mohol ísť Michael mi povedal že dobre že ide a že sa už nevráti dobre vedel čo mi to urobí nakoľko som naňho naviazaný a začal som ho všeliako prosiť atď. a vivolal vomne dosť smútok.Možno že to bol geinven a nie on niesom si istý.No keď odišiel chvíľu som bol zúfalý a potom keď som sa ukľudnil šiel som za tým drakom…Skúšal som si do ľavej ruky zobrať aj lapis lazuly aby ma chránil ale privodil mi do ruky len pichľavú bolesť a mänšie oťaženie ruky musím ho už vyčistiť a nabiť.Teraz mám po celom tele taký divný roztrasený pocit a aj divný pocit v bruchu.Pred tým ako som šiel som si predstavil čakri na mojom tele a ako sa otvorili a že z nich do vrchu šlo svetlo neviem prečo som to urobil ale nejaký dôvod som asi mal.No stali sa ešte aj iné veci ale si nane nespomínam no som zvedaví ako sa to bude vyvýjať."

Keď si to prečítala helar napísala mi nato toto:

"Filip,

čítala som si to o Michaelovi. Viem len jedno – človek by sa mal kontaktovať len s tým najvyšším možným energetickým partnerom. Ak sa kontaktuješ s Otcom alebo anjelmi, tak by si nemal ísť nižšie. Možno to ti chcel Michael povedať.

Keď som sa ja kontaktovala s niekým nižším (Kumara, Castaneda, Hufiorec), vždy boli pindy. U Castanedu som bola doslova pod drobnohľadom, Otec aj Gaia sa prizerali (Gaia patrí k “anjelskej” vibrácii) a potom mi Otec povedal, že mi to síce strpí, ale ten kontakt mi aj tak nepomôže. Proste ak sa raz stýkaš s nimi, nemajú záujem, aby nám náš ľudský mozoček balamutilo aj čosi iné, nižšie. Nemyslím to teraz zle – nižšie bytosti majú “nižšie” videnie sveta. Počúvať ich znamená cúvať z našej súčasnej vibrácie do nižšej – a to predsa nechceme!

Tvoj problém môže byť v tom, že si mladý a ešte sa potrebuješ zorientovať – a oni možno o teba nechcú prísť a preto ti “robili zle”. Niekde som písala, že niekedy býva rozdiel medzi tým, čo chceme, a tým, čo je pre nás dobré. A anjeli sa držia toho, čo je pre nás dobré.

Práve som sa pýtala Gabriela. Povedal, že si ľahko ovplyvniteľný a Michael na teba tlačí, aby si sa rozhodol, s kým sa budeš stýkať. Zjavne oboch – drakov i Michaela – mať nemôžeš. Pýtala som sa, či sa ťa Michael je schopný aj vzdať. Gabriel hovorí, že kľudne, ale potom som sa spýtala, či navždy, a Gabriel sa zasmial, že nie, že oni si ťa vždy nájdu. Takže ak chceš hovoriť s drakmi, asi sa Michael odmlčí a bude čakať, až “prídeš k rozumu”… :-P

Prečo môže byť problém hovoriť s drakmi? Môžu ti kdečo posľubovať. Si vo veku, kedy človek skôr siahne po mimoriadnej moci ako po vnútornej vyrovnanosti. Takže aj keby si sa rozhodol pre Drakov a prijal od nich nejakú mimoriadnu schopnosť/moc, nikdy ju nezneuži. V prípade pochybností sa spýtaj Michaela; aj keď sa bude tváriť náramne zásadovo, nenechá ťa padnúť. :-P (Ani mňa nenechal, a to ja som mu išla parádne na nervy! :-? )"

Odpovedal som jej:

"Hmm ja už fakt neviem čo si mám otom myslieť :-D Otázka je že kto klame?Anjeli alebo draci? :-D pretože keď je treba vedia zaklamať aj anjeli a zrejme aj darci.Ten drak janke povedal ževraj ma môj anjel zavádzal.Hmm ja neviem ja by som sa stýkla rád s obomi stranami s tým že anjeli by boli moji hlavný učitelia a od drakov by som si bral len to čo by mi povolily anjeli.Lebo jednak nechcem aby ten strieborný drak zase strácal farbu a len tam sedel ale ani aby Michael trucoval :-D .Hmm skúsim to nejako vyjednať lenže to môže trvať dosť dlho lebo vyjednať to u anjelov potom ísť za drakmi ktorí určite budú chcieť dačo zmeniť potom sa vracať od drakov za anjelmi či s tým budú súhlasiť a stále takto behať… to aj mesiac potrvá :-D"

Privolal som Michaela a skúsil to vijednať.Tu je výsledok môjho vyjednávania:


"
No vyjednal som ale či s týmto budú súhlasiť to teda fakt neviem zavolal som Michaela prišiel aj s otcom ktorí bol dosť prísny zo začiatku som počul aj jeho hlas :-D povedal mi že mi pri drakoch hrozí nebezpečenstvo ktorého si niesom vedomý.Povedal som a veď prečo ma vtedy kontaktovali a chceli ma učiť?A prečo ste mi to vetdy dovolily a teraz nie?odpoveď bola stručná a jasná to bolo vtedy to čo ťa mohli vtedy naučiť si sa už naučil sám.
Ďalej sa tá debata vyvýjala až sa mi podarilo ich presvedčiť ale dali tieto pravidlá a ak ich draci nepríjmu rušia mi to.
1.Hlavný učitelia sme my.
2.Nebudú robiť nič s čím sa neporadia s anjelmi
3.Akonáhle bude i malá hrozba na obzore pošlú ma späť
4.Nebudú my sať energiu
5.Nebudú sa pokúšať pretiahnúť ma na ich stranu.

No a teraz mi ešte napadlo že dodatok že dajú anjelom právomoc vstúpiť do ich ríše beztoho aby nanich útočili aby mohli kontrolovať situáciu."

Keď si to helar prečítala napísala mi:

"Ufff… Ja byť Drakom by som sa nepotešila… Napíš, či to prijali!"

A ja som jej odpovedal:

"Nj ja viem ja som aj povedal otcovi že to určite nepríjmu a otec mi nato že “ja viem ale ak ťa veľmi chcú pristúpia nato” ale to posledné im draci určite nedovolia možno že všetko by ešte zhltli ale to posledné podľa mňa nie.No idem sa drakov opýtať teda…"

Keď som šiel za drakmi:

"No pokúšal som sa tam dostať sústredil som sa uvolnil som sa začal som si predstavovať ako tam idem zrazu som mal obraz že letím dole bola voda okolo dačo také ako hradby a išlo to takou uličkou až sme sa dostali do ríše drakov zistil som že ma nesie Michael.Hodil ma a povedal leť než som sa spamätal videl som na zem dopadnúť telo akéhosi chalana spýtal som sa prečo mám takú podobu povedal že mi ju dal aby ma draci nepoznali.Videl som Michaela no nie dosť dobre viem len že tam bol tuším s mečom v ruke vo volákom starodávnom brnení a priletel tam drak ktorí s ním bojoval.Zakričal som dosť!!!Zobral na seba svoju podobu drak mi povedal to si ty?odvetil som áno.Povedal som im aby sa normálne dohodli a zrazu som videl nejaké blbosti úplen ako v počítačovej hre to bolo boli tam akési divné bytosti ktoré stáli oproti sebe niečo ako šach akurát len jedno pole proti Michaelovi a v tom som sa pohol lebo som tam nechcel byť.Nebolo to premňa prijemné jednoducho som cítil že odtial musím vypadnúť a to čo najskôr.Ale zrejme sa tam musím vrátiť a nejako to upokojiť alebo čo.Helar čo to bolo podla teba?Nemám z toho dobrý pocit cítim že sa dačo deje.Cítim semtam bolesť pri pľúcach cítim divný pocit v bruchu a cítim niečo zlé."

Čikitet mi napísal nasledovný výklad:

"výklad
archanjel kresťania -sever v zbroji
drak- juhovýchod na pochode, plameň vojny
šach – zauzlenie situacie OSN
jedno pole – jeden štát na juh od anjela
divný pocit – chemická zbraň
anjel v maske – ochrana maskou"

Vydal som sa tam znova a toto sa dialo:

"Šiel som tam znova pozriéť sa čo sa deje uvidel som tam Michaela mal také modré brnenie a peknú masku a v ruke voláke žezlo zlaté ktorím namňa ukázal moje telo sa celé rozžiarilo na červeno a stúpal som hore keď som tam chcel ísť vyslal časť svojej energie a nahováral mi že to bol sen že to bola len rozprávka že už je všetko fajn že tam nemám chodiť ale keď som prišiel bol tam.Privolal som neviem akého anjela povedal som hociakého zo 100% svetla povedal mi že to nebola rozprávka že ma Michael chcel len uchrániť pred nebezpečenstvom preto mi klamal a poslal ma späť hore.Že neni malé dieťa a vie sa o seba postarať"

Toto som napísal helar:

"helar,
Prosímťa vysonduj mi cez kyvadlo čo sa deje nacucol na mamňa nejaký geinven alebo čo?Pretože pred pár minútami mi napadlo že to som ja Michael skolil som tvojho draka.Opýtal som sa ako skolil?Odpovedal mi Takto skolil a ukázala sami vízia ako je ten drak mŕtvi a prebodnutý.Nebral som ho najprv vážne ale teraz už neviem čom umám veriť.Ja už fakt neviem čo si mám otom myslieť.Normálne už neviem či je toto realita alebo mám už schyzofréniu alebo čo sa deje"

Odpísala mi:

"No, Filip,

tak som sa pýtala Uriela, čo sa stalo. Michael je zranený. Zranil ho Drak. (Predpokladám, že ho dávajú dohromady – teda, Michaela, nie toho Draka.) Pýtala som sa na toho Draka – vraj Michael ho zranil. Takže čo si videl, nebola smrť, ale len poranenie.

Zatiaľ neviem viac, idem sondovať, čo sa vlastne stalo. Ak dokážem, pôjdem sa za nimi pozrieť. Naposledy, keď som videla Michaela zraneného, uťali mu nohu – a cez noc sa dostal dobre do poriadku, takže žiadne strachy.

Ozvem sa asi až zajtra.

Ak ťa bolí v tele, začni si pospevovať. Hocičo, nemusí to mať slová, len také tóny, čo ťa napadnú – a spievaj ich do tých miest, ktoré ťa bolia."

Moja odpoveď:

"Už mi je dobre.Achjo ja som Michaelovi hovoril nech tam somnou nechodí ale on nie ešte ma normálne pri príchode unesie a zavedie ma tam cez most teda aspoň mne povedal že to bol most ktorí vitvoril z jeho dimenzie do dimenzie drakov.Dnes sa ešte pôjdem pozreť na draka aj na Michaela teda ak sa mi na Michaela bude dať skúsim sa napojiť znova na ten most a pôjdem do opačnej strany kunim.
Pred tým ako som tam šiel mi povedal že vie ako budú útočiť že on bude obraňovať a ja zatial vyjednávať.No v tom zhone som nato úplne zabudol a utiekol odtial ale no ja som len poslúchal svoju intuíciu .Keby nebol taký tvrdohlavý je v poriadku on aj drak.A keby som im nekládol odpor nemuselo to tak dopadnúť ja len nechápem načo tam šiel somnou. A ďalšia vec nebudú to draci brať odomňa ako zradu alebo anjeli…?Ale ja som mu hoovril že ak chce nech tam ide ale ja idem neutrálne a nemám s tým nič spoločné že tam ide somnou…"

Konverzácia s Gabrielom:

"No aspoň dačo dobré teda dobré premňa zavolal som Gabriela spítal som sa ho či ma z niečoho draci alebo Michael obviňujú že nie že draci vedia že tam šiel Michael bez môjho súhlasu a že ma uniesol že preto vlastne bol celý ten boj a ani Michael pretože tam šiel na vlastnú pesť a vedel o všetkých variantách ktoré môžu nastať no nastala táto ale že nebola najhoršia že sa nemuseli ani 1 vrátiť živý.Ja idem skúsiť pozreť Michaela a pomôcť mu nejako lebo že môžem ale musím ísť hneď veľmi rád by som pozeral film ale toto mi je prednejšie.Hneď po tom ako sa pozrem na Michaela vidám sa za drakmi."

Liečba Michaela:

Takže pomáham im zatial zdola dal som im moc nad mojim telom púšťajú domňa Michaelovú energiu nehajú ju pôsobiť keď zapôsobí na moju že sa zmení na michaelovu začnú ju vlievať späť do Michaela a zacelia mu ruku.Toto mi povedal Gabriel idem teraz za nimi aby som im lepšie pomohol.

Išiel som hore za anjelmi:

"Som späť teda ak som niekde bol ale zrejme hej.Ako mi Gabriel povedal predstavoval som si ako idem zlatým tunelom hore až som prišiel objavil som sa troška vižšie a spadol dole.Všetko okolo bolo biele a predomnou akási veža.Prišiel zamnou Gabriel videl som ho ako kohosi strašne obrovského akoby kamennú sochu ktorá sa hýbala ako figúrka na šachovnici zaviedol ma ku tej veži a povedal mi aby som si rozrezal žily a pokropil tou krvou vežu.Urobil som ako mi nakázal ani neviem ako rozrezal som si žili pokropil krvou vežu Gabriel povedal dobre.Teraz si urob kanál zo žily do väže urobil som ho podvedome som predĺžil akoby žilu ktorá bola celá červená a vtekala dnu moja krv.Po chvíli to Gabriel odpojil a povedal dobre to stačí.A viprevadil ma von povedal mi že ešte chvíľu si zomňa bude brať energiu a potom už to bude v pohode.Keď mi čakri ktoré mi otvorili vrátia späť do normálnej polohy pôdjem navštíviť drakov a pozrem sa na toho draka.To je zatial všetko."

Návšteva drakov:

"No takže bol som aj za drakom ležal tam ako vždycky stál mal ranu na tele tam kde som uvidel keď mi Michael povedal že ho skolil.Prišiel som povedal zachráň ma priložil som mu ruky na ranu a predstavoval si ako mu tam ide zelená energia keď sa mu rana zacelila ešte potreboval vyliečiť vnútorne takže aj tam som mu poslal energiu.Keď už stál potom všetci draci na vôkol ktorích som si normálne nevšímal mali akési rohy z ktorích poslali doňho paprsky farieb od ružovej zelenej červenej po neviem akú určite som ho nevylieičil úplne ale nebolo už naňom badaťeľné že by mu dačo bolo.Potom som s jeho dovolením odišiel.Len som ešte chcel ísť pohladiť strieborného draka tak som ho pohaldil a odišiel."

Helarin channeling:

"No, Filip, a teraz som na rade ja: pýtala som sa Uriela, čo sa stalo. Kyvadlo išlo strašne ťažko – myslela som, že tým, že pritom pozerám telku a rozptyľuje ma to. Uriel povedal, že Michael je už v bezpečí, ale že Gabriel šiel k Drakom a je v ohrození. Pýtala som sa, či mu môžem pomôcť, a on na to, že hej, ale mi nevedel povedať, ako – že to mi môže povedať len Gabriel a že si ho mám nejako bez pomoci sama nájsť. Tak som vypla telku a okamžite a bez tranzu som išla na svoje silové miesto, tam som začala kričať Gabrielovo meno, odrazu sa urobilo čosi ako svetelný kanál a hodilo ma to do nejakej červenkastej rokliny – a tam stál chrbtom ku skale Gabriel a okolo všelijaké tie dračie potvory, také neveľmi jasné obrysy, skôr akoby z ohňa, ale rôznych farieb. (Pokiaľ sa pamätám, toto bol môj prvý kontakt s Drakmi.) Gabriel bol nejaký poráfaný, tak som šla k nemu, že čo mám robiť. Hovoril, že by som tam mohla zostať ako kráľ Drakov, čo mi prišlo strašne šibnuté, pretože nič také nechcem, ale on hovoril, že vďaka ich anjelskej energii mám vyššiu vibráciu a Draci by ma prijali. Tak som ho poslala kamsi aj s jeho blbými nápadmi. Nenechám sa predsa týrať anjelmi, aby zo mňa bol nakoniec Drak! Ten jeho návrh vyzeral dosť bezmozgový a dostala som podozrenie, či to nie je zas nejaký test. Odrazu Gabriel ukázal, že nás začali Draci obkolesovať – zjavne dostali chuť na mäsko. Znova naliehal, nech im zavelím, ale mňa to už všetko tak strašne naštvalo, nejako sa mi podarilo premeniť sa na Draka, krídlami som zakryla Gabriela (juchúúúú, aspoň raz som bola väčšia ako on!), zhúkla som na tých ostatných, že nech sa ho ani nedotknú a potom som ho vzala a leteli sme na moje silové miesto. Uprostred letu mi odrazu celkom veselo vysvetlil, že preberá kontrolu on a ideme inam. Išli sme za Michaelom. Nič mu nebolo. A vtedy som vedela, že to bola habaďúra, že ma zas raz dostali… Priznali sa mi, že využili situáciu okolo teba a Drakov, aby zistili, či sa viem premeniť na Draka a späť a nič to so mnou neurobí. Michael ich vyprovokoval a potom sa to už viezlo tak, ako to poznáme obaja… A vysvetlili mi, že to kyvadlo išlo tak zle, lebo Uriel mal problém klamať – už im totiž dosť dobre čítam myšlienky, len ešte neviem rozlíšiť, kedy sú to oni a kedy ja.

Ešte som nakoniec cez kyvadlo u Uriela overovala, či je všetko skutočne ukončené, a on mi to potvrdil (a tentokrát šlo kyvadlo znova hladko).

Takže stručne: bola to habaďúra, kde sa nechali trošku podriapať, aby nás dvoch poriadne vydesili a nechali nás konať podľa našej prirodzenosti. No a s výsledkom sú náramne spokojní… Aspoň niekto.

Pýtala som sa na teba – môžeš v pohode hovoriť s Drakmi, nič sa nedeje. A máš za sebou prvý test."

No a teraz moje myšlienky:

"Prvé čomi teraz napadlo bolo vŕŕŕŕŕ svine okrídlené(myslel som anjelov)
A tie bitky s drakmi to sa ako s drakmi dohodli alebo čo?A komu som teda dával tú energiu a načo domňa dávali Michaelovu energiu???A ten spôsob cestovania za drakmi a anjelmi to je aká technika?Lebo to akoby som tam bol mysľou nie astrálne…

No pochopíte to?Oni nás s helar len testovali kotúhy jedny :-D "

Helar:

"Filip,

hrozne veľa vecí v styku s anjelmi sa odohráva ich manipuláciou nášho vnemu. Videli sme, čo sme videli. Nebolo to v našom svete, nebolo to v ich svete, bolo to v astráli, na pol cesty medzi našimi svetmi. Hovorím tomu “astrálová simulácia”. My ju vieme vyrobiť lucídnym snívaním, oni nejako inak – vytvorí sa situácia, osoby a obsadenie, ale osoby sa už potom správajú podľa vlastného uváženia. Takže sme boli v nejakej “virtuálnej realite”, ale Michael I Gabriel i Drak boli skutočne zranení. V našich očiach to spočiatku vyzerá hrozne, ale spomeň si, že tebe žily hneď zaceleli, nie?

V tvojej simulácii ti miešali energiu Michaelovou. Keď toto robia, snažia sa obvykle urýchliť transformáciu človeka. Ovšem má to jeden negatívny dopad na toho človeka – ak dostaneš priveľa Michaelovej energie, začnú na teba nazerať ako na súčasť Michaela. Kým si Filip, máš slobodnú vôľu a môžeš im zakázať hovoriť s tebou. Keď si Filip-súčasť-Michaela, zabudni na slobodnú vôľu – si Michaelova energia a Michael začne o tebe v sporných prípadoch rozhodovať. (Viem to asi tri dni – odkedy Gabriel s bohorovným kľudom škrtol všetky moje rozhodnutia a zákazy. Takže teraz už nielen Otec, ale aj jeho archanjelstvo. )

Existuje toľko spôsobov kontaktu , koľko existuje ľudí. Ja som napríklad tentokrát nevedela, či si to vymýšľam alebo nie, až kým mi to Uriel nepotvrdil. Používaj ten kontakt, ktorý je pre teba prirodzený.

Paa, idem ešte “stáť ako strom”, hoci sa mi po tom všetkom náramne nechce…"

No a to je celý príbeh (ale nám dai):-D

P.S. Za gramatiku sa ospravedlňujem.

 

Späť

Novinky

Zmena nicku

23.01.2010 13:04
Oficiálne mením svoj nick na ezoterik. Dúfam, že sa vám nové meno páči a, že spolu budeme dobre vychádzať :). 
>>

100% Článkov presunutých

23.01.2010 12:32
Konečne som presunul všetky články ktoré som chcel a začínam písať nové články. Dúfam, že sa vám nové články budú páčiť a, že tu budete chodiť i...
>>

80% Článkov presunutých

20.01.2010 11:50
Milí čitatelia už som sem presunul 80% článkov zo starého blogu.100% článkov tu bude presunutých do 2 dní.   
>>

Už 40% článkov presunutých!

18.01.2010 21:52
Milí čitatelia s radosťou vám oznamujem, že som presunul už 40% článkov zo starého blogu.Znamená to, že termín presunutia článkov do 25.1.2010 by sa...
>>

Úpravy a pridávanie článkov

18.01.2010 14:25
Milí návštevníci momentálne sa na tomto ezoterickom portáli robia úpravy a čoskoro sa pridajú všetky články zo starého blogu.Budem sa snažiť urobiť...
>>
Všetky články

Záznamy: 1 - 5 zo 5

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.