Informačný portál o mágii a ezoterike.Nájdete tu channelingy,info o anjeloch,mágii a ezoterike atď...

Moje začiatky s kyvadlom

19.01.2010 07:02

Asi pred 6 dňami som si kúpil kyvadlo.Bol som rád že ho konečne mám (po pol roku :-D) a hneď ako som prišiel domov som ho očistil a vytlačil si ouiju.

Devalon mi povedal ako sa kyvadlo drží a povedal mi že zo začiatku treba zapáliť sviečku (bielu).

Lenže stala sa mi taká vec že kyvadlo sa mi nehýbalo a keď sa hýbalo tak veľmi slabučko možno 2mm a pokladal som to za trasenie ruky.Skúšal som to deň čo deň a stále nič.

Včera 25.6.2009 som bol na bosoráckom stretku kde sa mi prvíkrát kyvadlo pohlo no na ďalšie otázky nereagovalo.Cestou domov z bosoráckeho stretka som stále skúšal kyvadlovať niekedy išlo niekedy nie až som sa vrátil domov.Doma som zapálil sviečku zobral si vytlačený nákres doštičky kde sú odpovede áno nie neviem a skúšal kyvadlovať.
Šlo to a hovoril som s bytosťou z 6. dimenzie.Že bola z 6. dimenzie som zistil tak že som sa spítal či je z dimenzie väčšej ako 10. odpoveď bola "NIE" spítal som sa teda či je z dimenzie mänšej ako 10. a odpoveď bola "ÁNO".Postupne som išiel od 10. nižšie až som narazil na 6. a kyvadlo šlo k áno.Debata sa nejako vyvýjala tá bytosť mi chcela niečo povedať no nemala ako tak som asi po 15 minútach zabalil kyvadlo ale opäť som naňho šiel (asi po 5 minútach nevdiržal som :-D) a spítal som sa si tu?
Odpoveď bola áno už si presne nepamätam čo som sa pýtal ďalej viem len že som sa dopracoval k tomu že to bol geinven.Šiel som spať a ráno keď som sa zobudil som okamžite chytil kyvadlo vytlačenú doštičku na kyvadlovanie a zapálil sviečku.
Komunikoval som s Archanjelom Gabrielom kyvadlo sa kývalo väčšinou 1- 1,5cm ale kývalo sa aj cez 2cm.Hovoril som s ním pýtal sa ho na otázky potom som kyvadlo odložil ale zas som nevdiržal a o pár minút som zase kyvadloval.Tento raz sa tam priplietol zase nejaký geinven spítal som sa si tu?
Odpoveď "ÁNO" si zo 100% svetla? odpoveď "NIE" si zlá bytosť?odpoveď "ÁNO" chceš mi ublížiť?odpoveď "ÁNO".Po tomto channelingu som zbalil kyvadlo ale zase som nevidržal a po pár minútach som kyvadloval zas :-D.
Tentokrát to bolo zase s Gabrielom potom som zavolal na plejádu prišla bytosť overoval som si svoju reinkarnáciu a iné veci.

Spýtal som sa cez kyvadlo: Môžem uverejniť článok ktorí som teraz napísal? odpoveď "ÁNO" samozrejme som si overil či to je ozaj Michael čo mi odpovedá atď.

 

Späť

Novinky

Zmena nicku

23.01.2010 13:04
Oficiálne mením svoj nick na ezoterik. Dúfam, že sa vám nové meno páči a, že spolu budeme dobre vychádzať :). 
>>

100% Článkov presunutých

23.01.2010 12:32
Konečne som presunul všetky články ktoré som chcel a začínam písať nové články. Dúfam, že sa vám nové články budú páčiť a, že tu budete chodiť i...
>>

80% Článkov presunutých

20.01.2010 11:50
Milí čitatelia už som sem presunul 80% článkov zo starého blogu.100% článkov tu bude presunutých do 2 dní.   
>>

Už 40% článkov presunutých!

18.01.2010 21:52
Milí čitatelia s radosťou vám oznamujem, že som presunul už 40% článkov zo starého blogu.Znamená to, že termín presunutia článkov do 25.1.2010 by sa...
>>

Úpravy a pridávanie článkov

18.01.2010 14:25
Milí návštevníci momentálne sa na tomto ezoterickom portáli robia úpravy a čoskoro sa pridajú všetky články zo starého blogu.Budem sa snažiť urobiť...
>>
Všetky články

Záznamy: 1 - 5 zo 5

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.