Informačný portál o mágii a ezoterike.Nájdete tu channelingy,info o anjeloch,mágii a ezoterike atď...

Moje stretnutie s drakmi

18.01.2010 21:38

Sen:

Sníval sa mi sen v ktorom sme boli 3.Ja nejaký chalan a nejaká baba.Išli sme akoby na prieskum alebo čo do strašidelného hradu.Natrafili sme tam na 2 dedkov ktorí sa nás pokúšali zabiť utekali sme pred nimi no mňa a druhého chalana dostihly.Čo sa stalo s tou babou neviem.Mieril mi na hlavu brokovnicou keď sa predomnou zrazu rozpadla zem a prepadol som sa do nejakej chodby alebo kanála aj s tým mišom.Bola v stene škára cez ktorú som sa pozrel a niečo sa blížilo.Zakričal som pozor mišo a v tom drak svojim chvostom prerazil stenu.Bol to nejaký velký drak no nevidel som ho videl som už len malého dráčika sfarbeného do červena na ktorého som nasadol a zaviezol ma niekde na lúku.Zrazu primne bola moja mama s krsnou a jej manželom a chceli sme ísť natom dráčikovi no bol moc malí aby nás všetkých utiahol.Nedaleko bolo nejaké pole kde boli nejaké asi 2m visoké rastliny nadvihol nás popod ne a potom sme išli dole lebo nás nezvládol utiahnúť.Ďalej si z toho sna nič nepamätám.

Na druhý deň:

Na druhý deň som si asi o polnoci pred spánkom hovoril gayatri mantru asi takú pol hodinku.Bol som v stave alfa a videl som ako ma chcel zjesť drak.Silou vôle som ho odhodil o stenu a potom som sa nehal zjesť.Išiel som nejakou čiernou chodbou dole padal som dole a videl som biele svetlo.Stade som višiel a sadol na toho malého dráčika ten ma zaviedol za nejakým velkým drakom.Zle sa mi nato spomína viem len že aj ten velký drak bol sfarbený do červena a tuším že mal okuliare.Neviem prečo mal okuliare ale bolo to tak.Spítal som sa ho že čo preňho môžem urobiť.Odpovedal mi že nič len mám zaním každý deň prísť.Spítal som sa ho že ako to mám urobiť a on mi odpovedal že nato musím prísť sám.Povedal som no dobre pokúsim sa.Spítal som sa ho aj na meno ale nechcel mi ho povedať.

Helar radí:

"Filip, nie je mi celkom jasné, o čo ide, hoci sama som vraj “napoly Drak”. Ako vyzeralo okolie toho veľkého Draka? Aké boli farby? Aká bola hmota? Pýtam sa preto, že ak boli farby fialová, biela a zlatá a “hmota” bola hmla, viem, kde si bol a čo to znamená. Ak tie farby a hmota nesedia, potom vidím inú možnosť - pozvánku naučiť sa šamansky putovať. To je to “nájsť si cestu k nemu sám”.

Drž sa toho, čo ti povie, ale ešte než za ním pôjdeš, spýtaj sa Yovmiela. Môže to byť nebezpečné. Anjeli sa s Drakmi nemajú radi a ty si ešte príliš mladý, než aby si dokázal odolávať dračiemu “prieplachu mozgu”. Ak ti Yovmiel povie, že máš za Drakom chodiť, je to signál, že sa bude rozvíjať tvoja mentálna energia. Potom sa Draka musíš na všetko vypytovať, buď zvedavosť sama a všetko, čo ti povie, si zapisuj (urob si denník tak ako ja) a potom to všetko rozoberaj s Yovmielom, nech ti povie, čo si máš o tom myslieť.

Ak boli farby a hmota, ako som povedala, videl si Očistec a máš začať pracovať na svojej emocionálnej energii. Potom ťa ľutujem - budú s tebou robiť to, čo so mnou - lenže nie anjeli, ale Draci. Ak to je tak, skús sa nakontaktovať na Gaiu (prípadne ju ja poprosím, aby sa ti zjavila), lebo “Draci sú deti Zeme” a ona by ťa potom mohla viesť ďalej.

Ale toho Yovmiela sa rozhodne spýtaj!"

Konverzácia s Youvmielom:

Ja: Môžem chodiť zatým drakom?

Youvmiel: Áno ale môže to byť pre teba nebezpečné.

Ja : Ako sa mám zanim dostať?

Youvmiel: Tú techniku máš v sebe ale môže trvať aj 3 dni kým naňu prídeš

Ja:Dobre ďakujem

Skúšal som sa tam dostať tak ako včera že ma žožerie drak a idem dole tou trubicou ale ani som poriadne nezačal už sa mi v hlave ozval hlas že to tak nepôjde.Tak som sa spítal podvedomia a to mi povedalo: Zavri oči,Predstavuj si ako ideš dole ku jadru zeme čiernym tunelom a vidíš biele svetlo.Keď si tam predstav si ako ideš po chodníku rovno mal by tam byť drak.Bol tam Spítal som sa ho že čo ma má naučiť.Povedal mi važiť si troška viac veci a iné ale to až potom.Povedal som tak fajn.Spítal som sa ho čo preňho môžem urobiť opeď mi povedal že nič len ho mám 3 dni po sebe navštíviť.Povedal som tak fajn.Spítal som sa ho či môžem odísť povedal mi že áno.Tak som mu povedal ahoj aj on mne a šiel som sa rozprávať s youvmielom.

Ja: Bol som naozaj pritom drakovi?

Youvmiel: Áno vizuálny kontakt bol síce krátky ale komunikovať si s ním komunikoval ďalej.

Ja: Dobre ďakujem dobrú noc ikeď nespíš

Youvmiel: Dobrú noc

Takže  navštívil som ho zase.Tentokrát som tam videl 2 drakov a napadlo mi viber si strieborný alebo fialoví?Boli tam 2 draci 1 strieborný druhý fialoví.Povedal som strieborný.Odpovedal mi dobrí víber.Spítal som sa ho na meno no ešte nechcel povedať.Privolal som toho strieborného draka kumne do izby a veru že aj prišiel videl som ako si tam lieta(obrisi) privolal som aj youvmiela a ten ma poprosil aby som ho neprivolával keď je primne drak.Ospravedlnil som sa mu on ho prijal a odišiel.Spítal som sa čo môžem získať kontaktom s tým drakom povedal mi že ctnosť a ešte niečo ale už si nespomínam čo to bolo.To je všetko ešte som sa spítal na prijanie Helar že čo je nanej dračie odpovedal mi srdce a niekedy aj myseľ.

Na ďalší deň som bol strašne unavený a tak som neprišiel.

No zase som v noci zaspal :D ale teraz ráno som to napravil bol som zaním.Videl som toho červeného spítal som sa kde je strieborný povedal počkaj hneď a namiesto neho tam prišiel strieborný.Povedal som mu ahoj a on sa ma nato hneď opítal prečo som včera neprišiel.Odpovedal som že som zaspal že som bol fakt unavený že to nešlo.Odpovedal ja viem len som bol zvedaví čo mi odpovieš.Spítal som sa povieš mi to meno?Povedal nie lebo si zamnou neprišiel ikeď si nato mal dôvod ale silou vôle by si to dokázal.Odpovedal som no dobre ale kedy mi ho povieš?Povedal mi že mám zaním prísť ešte 3 dni a povie mi ho.Povedal som mu no dobre.Môžem už ísť?Odpovedal áno povedal som mu ahoj aj on mne.Potom mám doma také anjelské kocky volá sa to mapa anjelských simbolou alebo tak dako len v češtine a spítal som sa cez to anjelov či som bol pred chvíľou v kontakte s tým drakom odpoveď znela áno.Spítal som sa či zaním aj naďalej môžeem chodiť odpoveď znela áno.Helar mi povedala že ak mi ho nepovie tak sa mám naňho vikašlať ale myslím že keby som prišiel povedal by mi ho tak ja teda tie 3 dni vidržím veď nič pomne nechce ani mi nič nedáva a trénujem si tým vizualizáciu a hladinu alfa…

Na ďalší deň mi povedal že mám prísť ešte 2 a ďalej si nepamätám.

No ďalší deň bol taký že sme o niečom hovorili no nepamútám si očom ak si spomeniem pridám to sem.

No neiktoré dni som tu nepísal lebo mi nepovedal nič nové.Až dnes mi povedal že som zaním nebol posledné 2 dni ten prví deň som t obol ja v mojej hlave a ten druhý som zaspal :D:D

Teraz som zanim dlhšiu dobu nebol.Vždy som zaspal/zabudol/sa mi nechcelo.Asi sa namňa hnevá.Idem publikovať tento článok keď zaním pôjdem pridám sem že čo sa dialo.

No dnes som zaním prišiel a stal osa mi toto:
po dlhom čase som bol zase zatým drakom bol namňa dosť nahnevaný a bolo okolo neho nejaké pole alebo klietka alebo čo to bolo aby som sa k nemu nedostal.Najprv somnou ani len nehovoril ale potom začal a povedal mi že ak chcem tak prídem 7 dní po sebe inač už uneho nebduem vítaný bolo to inač povedané ale v rovnakom zmysle neviem ako to presne povedal.Vyjednal som si aspoň to že ak pritom zaspím tak mi dá náhradný deň.Alebo ak si budem myslieť že som zaním prišiel ale pritom to tak nebolo.

Posledná aktualizácia 21.3.2009 14:09

 

Späť

Novinky

Zmena nicku

23.01.2010 13:04
Oficiálne mením svoj nick na ezoterik. Dúfam, že sa vám nové meno páči a, že spolu budeme dobre vychádzať :). 
>>

100% Článkov presunutých

23.01.2010 12:32
Konečne som presunul všetky články ktoré som chcel a začínam písať nové články. Dúfam, že sa vám nové články budú páčiť a, že tu budete chodiť i...
>>

80% Článkov presunutých

20.01.2010 11:50
Milí čitatelia už som sem presunul 80% článkov zo starého blogu.100% článkov tu bude presunutých do 2 dní.   
>>

Už 40% článkov presunutých!

18.01.2010 21:52
Milí čitatelia s radosťou vám oznamujem, že som presunul už 40% článkov zo starého blogu.Znamená to, že termín presunutia článkov do 25.1.2010 by sa...
>>

Úpravy a pridávanie článkov

18.01.2010 14:25
Milí návštevníci momentálne sa na tomto ezoterickom portáli robia úpravy a čoskoro sa pridajú všetky články zo starého blogu.Budem sa snažiť urobiť...
>>
Všetky články

Záznamy: 1 - 5 zo 5

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.