Informačný portál o mágii a ezoterike.Nájdete tu channelingy,info o anjeloch,mágii a ezoterike atď...

Bránime sa proti psychickému útoku

23.01.2010 12:06

Takže tento článok bude ako je už z názvu jasné o obrane proti psychickému útoku.

Čo to vlastne psychický útok je?

Keď na Vás niekto psychicky útočí napojí sa na Vás cez psychickú linku.Táto psychická linka sa dá pri obrane veľmi dobre využiť lenže to by bola skôr Devalonova parketa nie moja.
Ja mám rád skôr intuitívnu/improvizovanú obranu.

  Napíšem Vám tu spôsob ako by som sa bránil ja príp. Devalon doplní to vystopovanie a použitie jeho psychickej linky.
Takže v prvom rade by ste pri mojej obrane potrebovali lapis lazuli (nakoľko som pekná sviňka a rád to odrážam späť tomu čo to robí :D) a vedieť vizualizovať.

Obrana:

Predpokladám, že máte lapis lazuli vyčistený a nabitý a alebo sa chystáte si ho zaobstarať.
  Takže zavesíte si lapis lazuli na krk  a ak sa aj cez neho prebíja vizualizujte okolo seba 3 vrstvi silových polí cez ktoré nič neprenikne.

Prvá vrstva bude modrá  a bude pohlcovať energiu útoku a posielať ju do zeme.

Druhá vrstva bude zo zlatej energie ktorá sa ju bude snažiť presvetliť.

A tretia vrstva bude lesklá ako kov, bude sa v nej dať pozerať ako do zrkadla, no bude sfarbená ako kov a bude odrážať všetko na zosielajúceho.
Aby sme sa správne chápali ideme od jadra po vonkajšok teda zvonku bude vidno len tú poslednú vrstvu...

Ďalej môžte okolo poslednej vonkajšej vrstvy vizualizovať ako tam behajú takisto vizerajúce malé kovové guličky veľké asi 30 cm vizualizujte, že behajú strašne rýchlo okolo týchto vrstiev a ešte skôr ako sa to dostane ku ostatným vrstvám  to skúsia odraziť ony...Ešte by sa to dalo vylepšiť ale to už písať nebudem.

Takže Vám prajem aby ste to nikdy nemuseli použiť teda aby na vás psychické útoky nešli :).

 

Späť

Novinky

Zmena nicku

23.01.2010 13:04
Oficiálne mením svoj nick na ezoterik. Dúfam, že sa vám nové meno páči a, že spolu budeme dobre vychádzať :). 
>>

100% Článkov presunutých

23.01.2010 12:32
Konečne som presunul všetky články ktoré som chcel a začínam písať nové články. Dúfam, že sa vám nové články budú páčiť a, že tu budete chodiť i...
>>

80% Článkov presunutých

20.01.2010 11:50
Milí čitatelia už som sem presunul 80% článkov zo starého blogu.100% článkov tu bude presunutých do 2 dní.   
>>

Už 40% článkov presunutých!

18.01.2010 21:52
Milí čitatelia s radosťou vám oznamujem, že som presunul už 40% článkov zo starého blogu.Znamená to, že termín presunutia článkov do 25.1.2010 by sa...
>>

Úpravy a pridávanie článkov

18.01.2010 14:25
Milí návštevníci momentálne sa na tomto ezoterickom portáli robia úpravy a čoskoro sa pridajú všetky články zo starého blogu.Budem sa snažiť urobiť...
>>
Všetky články

Záznamy: 1 - 5 zo 5

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.