Informačný portál o mágii a ezoterike.Nájdete tu channelingy,info o anjeloch,mágii a ezoterike atď...

Ako odstrániť Geinvena(Negativca ktorí sa na vás nalepí)

18.01.2010 21:47

Ak ste skúšali kontakt s anjelom urobil sa Vám s ním komunikačný kanál.V začiatku cez neho preteká priveľa energie a to geinvenov priťahuje.Ale v prvom rade si musíme povedať čo to taký geinven je:
Geinven to je negat. bytosť na nízkych vibráciach ktorá pochopitelne žije z negat. energie a teda si ju nejako bude aj brať.
Devalon dodáva: Nielej z negatívnej energie,oni si radi popapkajú aj tú našu fajnú.

Ak ste skúšali komunikovať s anjelmi zo začiatku sa na Vás určite nalepil a vidával sa za anjela potom keď ste zistily že to neni anjel tak si z Vás začal robiť srandu strašiť Vás atď.
Napríklad:Umňa sa vidával za démona potom že prišiel voláky posol diabla(ktorého som poslal do veď si domyslite :-D) lenže to nanich neplatí.Len si z Vás zase bude robiť srandu a strašiť Vás mne napr. aj zasvietil v druhej izbe svetlo strašil ma v noci že zomriem keď som si chcel ísť svetlo zasvietiť a takýto strach treba prekonať a just si zasvietiť.
Devalon: pamatám sa nato až moc dobre. A kto nám dal návod ako ju poraziť? Biela mágiňa.
Ešteže ju máme.

Vaša otázka určite je keď už tu je a robí bordel ako ho vyhnať?
Vyženiete ho tak že si predstavíte po celej miestnosti bielu energiu ktorá predstavuje biele svetlo žiari po miestnosti a všetku negat. energiu viháňa preč.Teraz si nejako predstavíte geinvena a poviete žemu posielate megatony svetla a začnete si predstavovať (vizualizovať) že toto svetlo ide doňho.Geinven by Vám mohol začať hovoriť že to nefunguje a začať sa smiať alebo si robiť srandu ale to všetko len preto aby Vás odradil ale musíte zotrvať vo vizualizácii až kým neodíde a je aj potrebné opakovať že mu posielate megatony svetla.
Devalon: nestačí to len vravieť vy to musíte myslieť a cítiť vážne.
Keď ho už vyhnáte urobte toto:
Aby ste sa odohnali zlých duchov

Rozsypte okolo vášho domu hrubú soľ(Morskú) a opakujte pri tom:

Mocou tejto soli, ktorú rozsýpam, prikazujem zlým duchom, aby šli svojou cestou.

Devalon: prečo práve duchom? Okej prikazuješ to duchom ale taký zlomyseľný elemtentál môže prejsť veď nieje duch či áno? Miesto zlých duchov dajte zlým bytostiam.
Ja som dal do kútov domov domácu soľ lebo morská došla a pomohlo už tu také veci ako som kedysi videl nemám a ja som ani neopakoval tú formulku.
Keď už ste všetko urobili mali by ste už mať konečne čistý kontakt s anjelmi.

 

Späť

Novinky

Zmena nicku

23.01.2010 13:04
Oficiálne mením svoj nick na ezoterik. Dúfam, že sa vám nové meno páči a, že spolu budeme dobre vychádzať :). 
>>

100% Článkov presunutých

23.01.2010 12:32
Konečne som presunul všetky články ktoré som chcel a začínam písať nové články. Dúfam, že sa vám nové články budú páčiť a, že tu budete chodiť i...
>>

80% Článkov presunutých

20.01.2010 11:50
Milí čitatelia už som sem presunul 80% článkov zo starého blogu.100% článkov tu bude presunutých do 2 dní.   
>>

Už 40% článkov presunutých!

18.01.2010 21:52
Milí čitatelia s radosťou vám oznamujem, že som presunul už 40% článkov zo starého blogu.Znamená to, že termín presunutia článkov do 25.1.2010 by sa...
>>

Úpravy a pridávanie článkov

18.01.2010 14:25
Milí návštevníci momentálne sa na tomto ezoterickom portáli robia úpravy a čoskoro sa pridajú všetky články zo starého blogu.Budem sa snažiť urobiť...
>>
Všetky články

Záznamy: 1 - 5 zo 5

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.