Informačný portál o mágii a ezoterike.Nájdete tu channelingy,info o anjeloch,mágii a ezoterike atď...

Zbavujeme sa blokov v čakrách

23.01.2010 12:15

Jednoduchý návod na zbavenie sa blokov v čakrách.Mal som zablokovanú srdcovú a hrdlenú čakru a kto vie ktoré ešte...Jedna skvelá bytosť mi poradila aby som prosil anjelov o pomoc s prelomením bloku.Samozrejme som si urobil po svojom (ako ináč.. :D) a prosil aj iné bytosti presnejšie bytosti svetla ktoré mi chceli pomôcť a Gaiu matku zeme.

Teda v tomto návode bude to isté ale najprv si povieme ako sa taký blok prejavuje.

Blok sa prejavuje napr. ak máte zablokovanú srdcovú čakru aspoň umňa to bolo ťažením na srdci.Jednoducho akoby naňom bola dáka záťaž a nevládalo. V hrdelnej čakre sa to prejavovalo podobne ale neviem to presne opísať.Ostatné čakry netuším, ale tiež to zrejme bude pociťovaním ťažby na danej čakre.
  Blok vlastne bráni poriadnemu priechodu energie telom a vytvára to rôzne ťažkosti a problémy.

Ale prejdime k samotnému návodu:
Takže najprv si ľahneme alebo sadneme a uvoľníme sa.
Keď sme dostatočne uvoľnený poprosíme Anjelov,Bytosti svetla ktoré nám chcú pomôcť, a Gaiu matku zeme oto aby nám odstránily bloky vo všetkých čakrách ktoré sú zablokované touto prosbou:
"Prosím Vás Anjeli,Bytosti svetla,Gaia matka zem: Prosím pomôžte mi zbaviť sa všetkých blokov v čakrách ktoré mám zablokované.Ďakujem."
Túto prosbu môžeme zopakovať ale musíme ju povedať úprimne.
Keď sme poprosily o pomoc tak sa teraz už len otvoríme anjelom,bytostiam svetla,Gaii matke zeme a svetlu tak aby nám mohli pomôcť.
Takto uvoľnený ležíme/sedíme asi po dobu 10 minút, alebo dovtedy kým necítime, že sme sa daného bloku zbavily.(Umňa to bola láska,radosť,smiech)
Keď už nemáme zablokované čakry môžeme sa ešte raz poďakovať za pomoc a dávať si pozor nato aké máme pocity aby sa nám daná čakra/y opäť nezablokovali (môj prípad).

Dúfam, že Vám tento článok pomohol :).


 

Späť

Novinky

Zmena nicku

23.01.2010 13:04
Oficiálne mením svoj nick na ezoterik. Dúfam, že sa vám nové meno páči a, že spolu budeme dobre vychádzať :). 
>>

100% Článkov presunutých

23.01.2010 12:32
Konečne som presunul všetky články ktoré som chcel a začínam písať nové články. Dúfam, že sa vám nové články budú páčiť a, že tu budete chodiť i...
>>

80% Článkov presunutých

20.01.2010 11:50
Milí čitatelia už som sem presunul 80% článkov zo starého blogu.100% článkov tu bude presunutých do 2 dní.   
>>

Už 40% článkov presunutých!

18.01.2010 21:52
Milí čitatelia s radosťou vám oznamujem, že som presunul už 40% článkov zo starého blogu.Znamená to, že termín presunutia článkov do 25.1.2010 by sa...
>>

Úpravy a pridávanie článkov

18.01.2010 14:25
Milí návštevníci momentálne sa na tomto ezoterickom portáli robia úpravy a čoskoro sa pridajú všetky články zo starého blogu.Budem sa snažiť urobiť...
>>
Všetky články

Záznamy: 1 - 5 zo 5

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.