Informačný portál o mágii a ezoterike.Nájdete tu channelingy,info o anjeloch,mágii a ezoterike atď...

Vyberáme si a čistíme kyvadlo

20.01.2010 11:20

 

Námet na tento článok mi vnukla jedna čitateľka ktorá nevedela ako si očistiť kyvadlo tak som sa rozhodol že to dám do článku a pridám k tomu ako si vybrať to správne kyvadlo.

Vyberáme si kyvadlo:

Pri výbere kyvadla hrá veľkú rolu naša intuícia samozrejme že to môžme nehať aj na náhodu ale kyvadlo najlepšie pre nás získame vďaka intuícii.
Ako si ho teda budeme vyberať?
  Je to jednoduché vojdete do ezoteriky a spýtate sa či majú kyvadlá mali by vám ich dať aj podržať do rúk a dať ich viac na výber.Vy si spomedzi všetkých vyberiete jedno ktoré na vás bude najlepšie pôsobiť a budete cítiť že to je to ktoré si máte zobrať (nebojte sa neni to nič ťažké určite to vycítite).Ak sme si vybrali kyvadlo povieme že si zoberieme tamto zaplatíme zaň a odnesieme si ho domov.

Čo urobiť s kyvadlom po príchode domov:

Keď sme si priniesli svoje kyvadlo domov umyjeme si ruky vo vlažnej vode vyberieme kyvadlo zo sáčku v ktorom sme si ho kúpili, pustíme vodu (prispôsobíme si teplotu tak aby nebola horúca ale ani studená t.j. vlažná) a pod prúd vody dáme kyvadlo asi na 2-3 minúty (ja osobne som ho nechal menej a 6 dní som si naňho zvykal... :-D).Po uplynutí tejto doby vyberieme kyvadlo z prúdu vody zastavíme vodu a kyvadlo do sucha utrieme(najlepšie niečim vyčisteným od negatívnej energie).Keď sme urobily tento postup kyvadlo máme pripravené a postupujeme podľa tohto návodu.

 

 

Späť

Novinky

Zmena nicku

23.01.2010 13:04
Oficiálne mením svoj nick na ezoterik. Dúfam, že sa vám nové meno páči a, že spolu budeme dobre vychádzať :). 
>>

100% Článkov presunutých

23.01.2010 12:32
Konečne som presunul všetky články ktoré som chcel a začínam písať nové články. Dúfam, že sa vám nové články budú páčiť a, že tu budete chodiť i...
>>

80% Článkov presunutých

20.01.2010 11:50
Milí čitatelia už som sem presunul 80% článkov zo starého blogu.100% článkov tu bude presunutých do 2 dní.   
>>

Už 40% článkov presunutých!

18.01.2010 21:52
Milí čitatelia s radosťou vám oznamujem, že som presunul už 40% článkov zo starého blogu.Znamená to, že termín presunutia článkov do 25.1.2010 by sa...
>>

Úpravy a pridávanie článkov

18.01.2010 14:25
Milí návštevníci momentálne sa na tomto ezoterickom portáli robia úpravy a čoskoro sa pridajú všetky články zo starého blogu.Budem sa snažiť urobiť...
>>
Všetky články

Záznamy: 1 - 5 zo 5

Vyhľadávanie

© 2010 Všetky práva vyhradené.